onsdag 21 juli 2010

Oordning 2




Tjusigt!!



4 kommentarer:

  1. Underbara bilder!! Stockrosorna är jättevackra och gör sig SÅ bra mot det blåmålade huset!! Vi har ljusgula stockrosor...hur kul mot ett vitt hus? :( (Du funderar inte på att måla dörren? Jag målade vår bruna teak-dörr ljusgrå och det blev som en ny dörr!)
    När jag känner för det, kan nog din blogg fungera som en motivation att ta itu med vår egen sorgliga trädgård...som egentligen har massor möjligheter! Det är så svårt att veta vart man ska börja bara, när allt är KAOS!! Lycka till med skapandet - du är fantastiskt duktig på det! Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag har också stockrosor hemma! Jag har kollat det nu! Men Mange drog upp några i våras för de står på helt fel ställe.... Kan man flytta dem? Nu vill jag ha massor med stockrosor! Det förknippar ju mig med farmor. Kram

    SvaraRadera
  3. Jessica, skulle så gärna vilja måla dörren men det är en teakdörr och tydliggen är det ett helgerån att måla den.....Kram

    Johanna, du kan flytta på dina stockrosor och du kan få fler fröer av mig i samma färg som de din farmor brukade ge dig till din födelsedag! Kram

    SvaraRadera
  4. Fast vår är oxå teak, jag målade den - och lever ännu! (Och dörren är ju fortfarande en teak-dörr oavsett om den är ljusgrå (vit på insidan) eller "bajsbrun", herregud!) ;o)

    SvaraRadera